Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 7 December 2016

Bangsa Johor

Salam Rabu....

Mak dah balik KL hari Ahad hari tu. Pak Jilapah datang ambik. Tak tahan menanggung rindulah tu, bini tinggalkan 2 hari kehkehkeh..... Hokey! Yang ini mak perasan!!! Haha....

Masa nak ambik Pak Jilapah hari Sabtu hari tu sempatlah menyinggah di dataran Muo. Ingat nak makan cendol bawah pokok, tapi tak menjual pulak orang tu. Tak tahulah sama ada dia memang dah tak meniaga atau kebetulan hari mak pergi dia tak meniaga. Motor cendol dia, ada jer tersadai bawah pokok sebelah kedai baju tu. Hurmmmm...

Hidup Bangsa Johor!! 


 My sexy man dah sampai haha.....

22 comments:

  1. Bangsa Johor ye Nom..
    Amboiiiii nom nampak sangat johorian tu :P

    Hang yang lebih rindu kat sexy man tu kan..
    Ye lah dari khamis tak jumpa..
    Mahu tak merindu dendam hahhahaha

    ReplyDelete
  2. amboi kak..mcm dalam drama plk..hero baru balik oversea..haha

    ReplyDelete
  3. Kalu sypn x sgup berpisah lama2. ~_^

    ReplyDelete
  4. waaaa semangat johorian sgt ni mak! terkena tempias ni. Hihih. Singgah rabu mak. Dgn semangat joho. kekeke

    ReplyDelete
  5. Tu bru 2 hari tak ketemu...klau seminggu langsung tak blh makan kan..kan
    Nur pergi johor baru ni tak sempat singgah sini...cantik tmptnya

    ReplyDelete
  6. Tak leh berjauhan lama2 sangat tu Hainom. Saling rindu merindu, alahai, romatiknyer...

    ReplyDelete
  7. Aikss, byk beno nama cinta hati ko ni mak oii, dah jadi sexy man plak dah.

    ReplyDelete
  8. Saya pun ke muo tangkak pagoh jementah air hitam parit yusoof..abis tour johor jumpe semua sedara mara abah mertua.

    ReplyDelete
  9. wahhh malu ai lah Nom
    macam drawa swasta gitu lah hehee

    ReplyDelete
  10. Wow sexy man!! Wahh bestnya posing gmbar tu.. Teringin nk dtg situ.

    ReplyDelete
  11. nanti ajak pak jilapah cari cendol kat tpt lain plak...mcm mengidam je tu :)

    ReplyDelete
  12. Saya pun ada sikit darah johor, sebelah mak..
    Bolehlah sep sikit dengan akak ye..

    ReplyDelete
  13. ececece berbunga hati letew arjuna datang jemput ekekekeke

    ReplyDelete
  14. kak.. mask dah sampai tq ye.. bangsa johor.. hmm..

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum Kak Hainom,

    Wah Dataran Muo cantik sekarang, dengar kata Muao Waterfront pun dekat siap.. Akan ku terjah bila balik Muo nanti, hehehehe

    Bila ku lihat Bus stand Muo terbayang cinta monyet 20 tahun lepas, hehehe

    ReplyDelete
  16. Hidup Bangsa Johor... syiok gak kalau dapat gi Muo yer... serasanya saya tidaklah pernah meronda2 ke sana... penah baca pasal pekanni dan makanan yang best2 kat sana...

    ReplyDelete
  17. Mestilah rindu2an walau beberapa hari x jumpa kan

    ReplyDelete
  18. rinduuuuuu dendam la kan :)

    rindu nyer jdt. mcm mau gi la nanti jjcm 1 mlm.
    aida ke jdt utk makan2 aje, Nom.
    teringin nak bwk anak2 ke legoland.
    tunggu ijat besar skit lagi. baru berbaloi.

    ReplyDelete
  19. Mana nak tahan menanggung rindu kalau setiap saat asyik merengek aje dalam whatsapp suruh balik kampung cepat. Macam-macamlah tu diauta kat PakJilap suruh Tuan Ihsan tu cepat-cepat balik Muo. Itu Kak Ton pun tau, Mak memang propa tau ^_^

    ReplyDelete