Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 25 January 2017

Kek Durian

Salam Rabu....

Dari malam tadi mak tak berapa sihat korang. Mata panas, bila batuk otak bergegar, badan sakit sakit. Nak kata demam tak panas pulak. Tapi tak larat sangat weyh. 

Pagi tadi lepas telan panadol 2 biji baru rasa okey sikit. Badan dah tak sakit. Dah boleh masak sambal telur dengan udang goreng kunyit untuk anak anak, tu kira dah sihatlah kan.....

Yang tak tahannya, dalam pada otak bergegar tu, selera pun bergegar sekali hihi.... Boleh pulak terbayang Kek Durian Resepi Rahsia......

Sedapnya weyh....


30 comments:

  1. wah..kna cuba jgk ni...semoga cepat sihat yer kak..:)

    ReplyDelete
  2. Alahai, mak pulak ke yang batuk?
    Get well soon mak..

    ReplyDelete
  3. Syafakillah Nom..
    Cer gi klinik juga nom..
    Mana tahu good result hehehhe..

    Lepas ni hang gegor buaian pulak nom...
    Macam cikgu AN..

    Kek Doyannnn...
    Dari hari tu nak mencuba..

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sihat ya. ada orang memang macam tu. bila tak sihat, selera naik. hihihi

    ReplyDelete
  5. sedapnya durian chesse cake, lama tak buat, nak buat kena cari durian pulak

    ReplyDelete
  6. Hainom, kalau boleh ngap kek durian, tu kiranya konfem dah sihat :)

    ReplyDelete
  7. saya tak penah try, selalu jgk jeling2 kalau ternampak kek ni, rasa bergegar jgk lah selera tgk kek tu kak,,haha

    ReplyDelete
  8. Cik hainom tak ok ya?
    .
    Semoga cepat sembuh ya
    .
    Batuk batuk dan demam selesema tu ramai kena sekarang
    .
    Nak buat cam ne kan
    .
    Musim hujan
    .
    Tapi alhamdulillah, ujian kecil dari Allah. Yang kena banjir tu lagilah 😃

    ReplyDelete
  9. jaga kesihatan Mak! sekarang musim hujan, demam dan selsema bila2 masa boleh hinggap.

    moga Mak suami-isteri cepat sihat. Saya sibuk sikit, lama tak timbul..sorry lah ya.

    ReplyDelete
  10. Makpak jilap pakat demam ye, sehati sejiwa betul ni weyh.
    Dah boleh masak apa patut tu kira oklah, den ni selagi larat bangun je buat apa patut, yelah kang kebulo plak ank2, hang takpe sbb hang duta WB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn tak tau NA, dorang sehati sejiwa gitu, dengan erti kata lain, teman sehidup semati..mudah2an itulah keadaannya sampai bila2, aamiin..

      Doa untuk kita juga..

      Delete
  11. Sedap kek durian tu. Sekarang ni kek di resepi rahsia tu makin mahal..

    ReplyDelete
  12. Sekali sekala pekena kek durian kat sini boleh juga. Jika selalu penat juga.

    ReplyDelete
  13. Musim hujan ni memang ramai yg demam...apatah lagi selsema .
    Dalam kata bergego berselera aje ya nom...

    ReplyDelete
  14. Kalau kanda tak sihat suka makan bubur tawar aje dinda
    Makan dgn ikan bilis goreng, bawang, cili letak kicap.
    Tak pun sup simple gitu..

    Tapi dah boleh masak tu dah oklah ye:)
    Atau sebenarnya nak makan SR kot.. mengidam hihi..

    ReplyDelete
  15. Ya Allah sedapnye kak.. dah laa kite nie hantu durian..

    semoga cepat sembuh kak..

    ReplyDelete
  16. walaupun kita tak suka durian yang dah diproses. tapi gambar tu buatkan kek tu nampak sedap. hehe

    ReplyDelete
  17. selera orang demam ni memang meragam nom

    ReplyDelete
  18. semoga cepat sembuh kak.. sedapnya kekkkkk

    ReplyDelete
  19. macam2 la selera org sakit ni... Fine, ptg ni ajak org rumah g cari.. btw get well soon k...;-)

    ReplyDelete
  20. Mmg sdp la kek durian walaupun jie xprnah mkn lg..huhu

    ReplyDelete
  21. Saya pun baru lepas baik demam tapi selera x mau kalah macam mak Nom jugak, hihihi

    Kalau mak nom teringin kek durian resepi rahsia, saya teringin Western food.. hehehehe

    ReplyDelete
  22. Orang kata kalau batuk tak boleh makan kek.
    Tengok aje boleh.

    ReplyDelete
  23. orang lahir 3 April gitu kot pesennya..bila sakit macam-macam mengidam.

    ReplyDelete
  24. amboi, dalam tak sihat sempat lagi resepi rahsia
    kita tengok ajelah...haha

    ReplyDelete
  25. sedap ye?? blh cuba gak nanti

    ReplyDelete
  26. aida x pernah cuba lagi durian SR ni, nom.
    hmmmm mcm sedap jer.

    ReplyDelete
  27. semoga makin sihat ye sis..
    Sha tak berape berani nak makan kek durian.. hehehe..
    Selalu makan durian je or gulai tempoyak..

    ReplyDelete
  28. otak bergegar...selera pun bergegar juga...hihihi

    ReplyDelete